Bende Girecem
Geçen sene kaldım 4 dersim var bu senede kalırsam askere gideceğim sanırım bu konuda detaylı bilgiye sahip olan varmı ?
2 Yıl üst üste kalınca askeremi alıyorlar direk ?
ben geçen seneler halkla ilişkiler okuyodum.2 sene üst üste kaldım.Sonra radyo tvye geçtim bu ilk sene gene kalacam gibi

seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde