• 28-05-2010, 18:22:12
    #10
    arkadaşlar myo mu önerirsiniz yoksa direk aöf'mü?
  • 28-05-2010, 18:42:58
    #11
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben geçen seneler halkla ilişkiler okuyodum.2 sene üst üste kaldım.Sonra radyo tvye geçtim bu ilk sene gene kalacam gibi seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde
    Bişeyi merak ediyorum, diyelimki kaldın sınıfta 2 sene üst üste. askerlik şubesine gitmedin sonra diğer sene sınıfı geçtin okumaya devam acaba daha sonra sen böle yapmışsın gel bakalım askere derlermi
    Ben daha şubeye gitmedimde
  • 28-05-2010, 22:33:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    işletme 3.sınıf okuyorum. Hazırlık sınıfından 2 dersim var. Toplamda 8 ders, yarın 6 ders, Pazar günü de 2 ders için sınava gireceğim.
  • 29-05-2010, 13:03:54
    #13
    NAsıl geçti beyler sınav
    Benim matematik hariç iyi gibiydi
    Yarın 1 dersten gireceğim
  • 29-05-2010, 13:05:28
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pek iç açıcı değildi
  • 29-05-2010, 13:54:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pek iç açıcı değildi
    aynen, işletme 3. sınıfım sorulardan birinde cevap Paypal 'dı.

    Bankada paypal diyorum, o ne diyorlar, sınavda soru olarak çıkmış, bu da güzel.

    Edit: 14:30'da Genel Muhasebe ile İktisada Giriş 'den sınava gireceğim. Hazırlıktan kalma.
  • 29-05-2010, 14:29:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişeyi merak ediyorum, diyelimki kaldın sınıfta 2 sene üst üste. askerlik şubesine gitmedin sonra diğer sene sınıfı geçtin okumaya devam acaba daha sonra sen böle yapmışsın gel bakalım askere derlermi
    Ben daha şubeye gitmedimde
    açıköğretim şubeden öğrenci olduğuna dair bilgileri askerlik şubesine iletir.Sınava gelince berbattı radyo tv benim bölüm yok teorem meorem ilginç ilginç sorular