AÖF Sınavlarına giren var mı?
15
●861
- 28-05-2010, 18:42:58Bişeyi merak ediyorum, diyelimki kaldın sınıfta 2 sene üst üste. askerlik şubesine gitmedin sonra diğer sene sınıfı geçtin okumaya devam acaba daha sonra sen böle yapmışsın gel bakalım askere derlermiwebalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben daha şubeye gitmedimde
- 29-05-2010, 13:05:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.pek iç açıcı değildi
- 29-05-2010, 13:54:54Üyeliği durdurulduaynen, işletme 3. sınıfım sorulardan birinde cevap Paypal 'dı.selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bankada paypal diyorum, o ne diyorlar, sınavda soru olarak çıkmış, bu da güzel.

Edit: 14:30'da Genel Muhasebe ile İktisada Giriş 'den sınava gireceğim. Hazırlıktan kalma.
- 29-05-2010, 14:29:06Üyeliği durdurulduaçıköğretim şubeden öğrenci olduğuna dair bilgileri askerlik şubesine iletir.Sınava gelince berbattıSerdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radyo tv benim bölüm yok teorem meorem ilginç ilginç sorular
seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde