ben geçen seneler halkla ilişkiler okuyodum.2 sene üst üste kaldım.Sonra radyo tvye geçtim bu ilk sene gene kalacam gibi

seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde
Bişeyi merak ediyorum, diyelimki kaldın sınıfta 2 sene üst üste. askerlik şubesine gitmedin sonra diğer sene sınıfı geçtin okumaya devam acaba daha sonra sen böle yapmışsın gel bakalım askere derlermi

Ben daha şubeye gitmedimde