Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bişeyi merak ediyorum, diyelimki kaldın sınıfta 2 sene üst üste. askerlik şubesine gitmedin sonra diğer sene sınıfı geçtin okumaya devam acaba daha sonra sen böle yapmışsın gel bakalım askere derlermi
Ben daha şubeye gitmedimde
açıköğretim şubeden öğrenci olduğuna dair bilgileri askerlik şubesine iletir.Sınava gelince berbattı radyo tv benim bölüm yok teorem meorem ilginç ilginç sorular