selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek iç açıcı değildi
aynen, işletme 3. sınıfım sorulardan birinde cevap Paypal 'dı.

Bankada paypal diyorum, o ne diyorlar, sınavda soru olarak çıkmış, bu da güzel.

Edit: 14:30'da Genel Muhasebe ile İktisada Giriş 'den sınava gireceğim. Hazırlıktan kalma.