Açık Öğretim Fakultesi sınavlarından geliyorum.
İşletme 4. Sınıf Sermaye Piyasası ve Finansal Kurumlar dersim kaldı bir tek.
Hiç beklediğim gibi geçmedi çıkmış sorular'dan çok az sormuşlar bu sene