Herkesi yaktılar bu sene İşletme 3. sınıfım finansal yönetim çok kazıktı, yönetim bilişim sistemlerini yaparım diye hiç çalışmadan girdim oda çok kazıktı.

Fakat bizimde kabahatimiz var, hep çıkmış soruların aynıları çıkar mantığıyla çalıştı tanıdığım herkes ve sonuç hüsran.