R10.Net Mail Olsa Kullanırmıydınız ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net Mail Olsa Kullanırmıydınız ?
31
●
1.751
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10.Net Mail Olsa Kullanırmıydınız ?
1
2
3
4
Anket
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
74
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
%22,97 (17 Oy)
Hayır Kullanmam
%58,11 (43 Oy)
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
%18,92 (14 Oy)
12-04-2010, 17:11:05
#28
_SecreT_
Radmin isteyene verecekse kullanırım mesala benim nicim _SeCReT_ radminden
secret@r10.net
diye istersem anca olur yani üyeliğe göre verilirse olur
12-04-2010, 17:23:34
#29
kralburda
Üyeliği durduruldu
Dolandırıcılık kesinlikle artardı olmaması daha iyi
12-04-2010, 19:26:06
#30
Misafir
işimmi yok ne kullancam
12-04-2010, 20:32:01
#31
realmerciless
@live.com varken ne gerek var.
12-04-2010, 21:14:41
#32
Faggo
Üyeliği durduruldu
Kullanırım.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler