Anket isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 74
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
%22,97 (17 Oy)
Hayır Kullanmam
%58,11 (43 Oy)
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
%18,92 (14 Oy)
  • 12-04-2010, 17:11:05
    #28
    Radmin isteyene verecekse kullanırım mesala benim nicim _SeCReT_ radminden secret@r10.net diye istersem anca olur yani üyeliğe göre verilirse olur
  • 12-04-2010, 17:23:34
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Dolandırıcılık kesinlikle artardı olmaması daha iyi
  • 12-04-2010, 19:26:06
    #30
    işimmi yok ne kullancam
  • 12-04-2010, 20:32:01
    #31
    @live.com varken ne gerek var.
  • 12-04-2010, 21:14:41
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Kullanırım.