Anket isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 74
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
%22,97 (17 Oy)
Hayır Kullanmam
%58,11 (43 Oy)
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
%18,92 (14 Oy)
  • 02-03-2010, 22:16:50
    #19
    kullanmam
    zaten konuyu birazdan mod kilitler merak etmeyin
  • 02-03-2010, 22:37:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kullanırım değişiklik olur ama dediğiniz gibi bazı riskleride getirebilir
  • 02-03-2010, 22:48:53
    #21
    nabıcaz ki
  • 02-03-2010, 23:03:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kullanmam
  • 02-03-2010, 23:39:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    neden kullanayımki
  • 03-03-2010, 00:09:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda ne 50 iTraderi olupta dolandırıcılık yapan arkadaşlar gördük...


    Böyle bir konu daha önce açıldı , Kesinlikle kullanmam ve kullanılmamalıdırda... Böyle birşey olursa , Dolandırıcılık artar. Zaten bu aralar dolandırıcık için güvenlik önlemleri alınırken , bu yapılırsa tüm güvenlikler hüsran olur.
    Ben sadece bir fikir sundum size açın demedim Bende oyumu yorumunuzdan önce kullanmam diye kullandım zaten
  • 03-03-2010, 00:15:09
    #25
    kullanirim
  • 03-03-2010, 00:19:00
    #26
    millet hotmail.com.tr satmayı denedi, bunuda denerler

    kullanmam. kullananlarıda uyarırım
  • 03-03-2010, 00:31:54
    #27
    Fuzuli bir olay olmasının yanı sıra r10'a bindireceği yük ve server masraflarını arttıracağından gerek görmüyorum ve kullanmazdım.