Konu
R10.Net Mail Olsa Kullanırmıydınız ?
03-03-2010, 00:31:54
#27
MicroChip
Fuzuli bir olay olmasının yanı sıra r10'a bindireceği yük ve server masraflarını arttıracağından gerek görmüyorum ve kullanmazdım.