Hiç iyi olmaz.Dolandırıcılık artar,ama sadece 50 iTradere ulaşan (%100) üyelere verilebilir.
Bu forumda ne 50 iTraderi olupta dolandırıcılık yapan arkadaşlar gördük...
Böyle bir konu daha önce açıldı , Kesinlikle kullanmam ve kullanılmamalıdırda... Böyle birşey olursa , Dolandırıcılık artar. Zaten bu aralar dolandırıcık için güvenlik önlemleri alınırken , bu yapılırsa tüm güvenlikler hüsran olur.