Anket isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 74
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
%22,97 (17 Oy)
Hayır Kullanmam
%58,11 (43 Oy)
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
%18,92 (14 Oy)
  • 02-03-2010, 19:14:13
    #10
    bende kullanmam. ayrıca iyi birşey olmaz dolandırıcılar artar.
  • 02-03-2010, 19:14:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hiç iyi olmaz.Dolandırıcılık artar,ama sadece 50 iTradere ulaşan (%100) üyelere verilebilir.
  • 02-03-2010, 19:19:54
    #12
    Süper olur, kullanırdım tabi.
  • 02-03-2010, 19:22:45
    #13
    Kullanılabilir..
  • 02-03-2010, 19:22:46
    #14
    Olabilir..
  • 02-03-2010, 21:19:25
    #15
    kullanmam r10 maili napayım ne işime yarıcak
  • 02-03-2010, 21:21:30
    #16
    hayır kullanmam
  • 02-03-2010, 21:30:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç iyi olmaz.Dolandırıcılık artar,ama sadece 50 iTradere ulaşan (%100) üyelere verilebilir.
    Bu forumda ne 50 iTraderi olupta dolandırıcılık yapan arkadaşlar gördük...


    Böyle bir konu daha önce açıldı , Kesinlikle kullanmam ve kullanılmamalıdırda... Böyle birşey olursa , Dolandırıcılık artar. Zaten bu aralar dolandırıcık için güvenlik önlemleri alınırken , bu yapılırsa tüm güvenlikler hüsran olur.
  • 02-03-2010, 21:32:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tekel işçileri gibi eyleme de gitseniz @r10.net uzantılı e-mail alamazsınız.