isminiz@r10.net
Diye Mail Alabilsek Kullanırmıydınız ?
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
Hayır Kullanmam
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
