Anket isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 74
isminiz@r10.net Mail Alabilseniz Kullanırmıydınız ?
Evet Kullanırım Süper Olur !
%22,97 (17 Oy)
Hayır Kullanmam
%58,11 (43 Oy)
Bilmem Olabilir.. Kararsızım !
%18,92 (14 Oy)
  • 02-03-2010, 18:05:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    isminiz@r10.net

    Diye Mail Alabilsek Kullanırmıydınız ?
  • 02-03-2010, 18:06:58
    #2
    Kullanırdım.
  • 02-03-2010, 18:09:45
    #3
    Sağda solda ücretli davetiye dağıtanlarada ekmek kapısı olur böylelikle
  • 02-03-2010, 18:23:49
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kullanmazdım.
  • 02-03-2010, 18:57:08
    #5
    CkL
    Üyeliği durduruldu
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağda solda ücretli davetiye dağıtanlarada ekmek kapısı olur böylelikle
    Evet. Katılıyorum
  • 02-03-2010, 19:05:17
    #6
    Kullanmam.
  • 02-03-2010, 19:09:14
    #7
    Olursa, dolandırıcılık artabilir
  • 02-03-2010, 19:12:22
    #8
    kullanmam, benim mail 6 yaşında ona vefasızlık olur
  • 02-03-2010, 19:13:25
    #9
    8 senelik mailim var dünyaları verseler değişmem