Konu
R10.Net Mail Olsa Kullanırmıydınız ?
12-04-2010, 17:11:05
#28
_SecreT_
Radmin isteyene verecekse kullanırım mesala benim nicim _SeCReT_ radminden
secret@r10.net
diye istersem anca olur yani üyeliğe göre verilirse olur