biletix de çarşamba saat 10da normal kullanıcılara bilet satışı açılacaktır deniyordu (gs bonusu olmayanlara)
şimdi kalkmış biletler tükenmiştir diyorlar
http://www.biletix.com/event.htm?id=LFC06
bi bilgisi olan var mı ?
Galatasaray - Atletico Madrid maçı biletleri ?
7
●552
- 24-02-2010, 00:32:39iyi taktik ama he böylece millet gs bonus kartlara asılcak herkesin kartı olucak önceden bilet alabilmek için.FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2010, 13:01:55Gs Bonus kart üyeleri bitirmiş bileti.CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen onu boşver bende kartta vardı genede alamadım
- 24-02-2010, 15:14:26Valla pazartesi günü öğlen bile vardı.Yazık olmuşMeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Bari star tv şifre koymasada izlesek.
.TTArena'ya kadar mutlaka o karttan almamız gerekiyor.
.Bari star tv şifre koymasada izlesek.