biletix de çarşamba saat 10da normal kullanıcılara bilet satışı açılacaktır deniyordu (gs bonusu olmayanlara)

şimdi kalkmış biletler tükenmiştir diyorlar

http://www.biletix.com/event.htm?id=LFC06

bi bilgisi olan var mı ?