Biletler tamamen tükendi.Pazartesi günü bildiğiniz gibi gs+bonuslulara satış yapıldı,bilet alım sayfası hemen açılmıştı,ah bir de kartım olsaydı

.TTArena'ya kadar mutlaka o karttan almamız gerekiyor.
iyi taktik ama he böylece millet gs bonus kartlara asılcak herkesin kartı olucak önceden bilet alabilmek için.