CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bilteixde yazan pzrtesi sabah gs bonuslulara başlıcak satış çarşmba sabahta normal taraftarlara

şimdi tükendi yazısı hepsini mi kapsıyor anlamadım ben bişi böyle saçmalık olmaz
Gs Bonus kart üyeleri bitirmiş bileti.
Sen onu boşver bende kartta vardı genede alamadım