ya bilteixde yazan pzrtesi sabah gs bonuslulara başlıcak satış çarşmba sabahta normal taraftarlara
şimdi tükendi yazısı hepsini mi kapsıyor anlamadım ben bişi böyle saçmalık olmaz
Gs Bonus kart üyeleri bitirmiş bileti.
Sen onu boşver bende kartta vardı genede alamadım