Biletler tamamen tükendi.Pazartesi günü bildiğiniz gibi gs+bonuslulara satış yapıldı,bilet alım sayfası hemen açılmıştı,ah bir de kartım olsaydı .TTArena'ya kadar mutlaka o karttan almamız gerekiyor.