Sen Allah'ın ayetlerini kullanıp grup açanın anasına sövüyosun ama annelerin kutsal olduğunu bilmiyosun.
Kro diye hitap ettiğin kişiler facebook'un feysbuk diye okunduğunu biliyordur ama sen bilmiyosun.Face'i feys diye okuman lazım.
Güncel Facebook Bildirisi 6 Milyon İzlenme :)
12
●876
- 17-02-2010, 02:28:12Üyeliği durduruldu
- 17-02-2010, 03:06:21Üyeliği durdurulduKimin Anasına Küfretmişim ? Ben 1 Kere Argo o.. Çocuğu Dedim Oda Allah'ın İsmini Kullanarak Sevdiğinin İsmini Görürsün Eğer Yazmazsan Başına Felaketler Gelir Diye Yorumlara Çıkaranlara Söyledim Fazlasınıda Hakettiler ! Senin Anlaman Kıt Ben Birşey Yapamam .. Lafı Neredenden Anladın hayret Bir Daha İzle Yada Facebook'a Takılmıyorsan Sus He o Kadar Çok Biliyorsan Aç Bi Sayfa Bakalım Nasıl Yönetiyorsun Daha Sayfa Nasıl Açılır Haberin Yok Gelmiş Bana Facebook'un Okunmasını Öğretiyorsun Hay Allahım Yarabbim ..RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2010, 03:08:47Üyeliği durdurulduheLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum Sendemi Anlama Özürlüsün ? Facebook'ta Birine Doğulu Bi Şehir İsmi Kullandığında Kro Diyorlar Çok Yaşadım Gördüm Ben Onlara İthafen Soledim
He Ben Kalkıp Batıdan Olanlara Top Demedim Küpe Takanlarada Top Demedim Ama Anlayış Zihniyetinden Bahsettim ! Doğu Batı Ayrımı Yaptığımı Hiç Sanmıyorum .. + BANA -REP VERENLER SÖZÜM SİZE VERDİĞİNİZ REPLER UMRUMDA DEĞİL UMRUMDA OLAN SİZİN BENCİL BİR İNSAN OLMANIZDIR ! - 17-02-2010, 03:58:51Üyeliği durduruldubiz ne kadar bencilsek sende bi o kadar boş adamsın.Uğraştığın şeylere bak adam gibi adam olsan o videoyuyu çekip oraya koymazsın.Yok hayran sayfasıymış yok şuymuş yok buymuş bunlar anca boş işler müdürünün yapacağı birşey aslanım sen git feysbokunda at koştur
Ne geçti eline o videoyuyu koyunca sana + sı oldu mu ha iki üç kız bakıp seni havalara kaldırmıştır o ayrı birşey.Peki hiç getirdiği eksileri düşündün mü?En basitinden o videoyuyu izlerken haline,konuşmalarına baştan aşağı sövdüm.Ne geçti eline onu anlamıyorum *** mu var bu feysbokta.Töbe ya valla yazacak çok şey varda sen git orada boş işlerle uğraş sevgili boş işler müdürü
He Ben Kalkıp Batıdan Olanlara Top Demedim Küpe Takanlarada Top Demedim Ama Anlayış Zihniyetinden Bahsettim ! Doğu Batı Ayrımı Yaptığımı Hiç Sanmıyorum .. + BANA -REP VERENLER SÖZÜM SİZE VERDİĞİNİZ REPLER UMRUMDA DEĞİL UMRUMDA OLAN SİZİN BENCİL BİR İNSAN OLMANIZDIR !