biz ne kadar bencilsek sende bi o kadar boş adamsın.Uğraştığın şeylere bak adam gibi adam olsan o videoyuyu çekip oraya koymazsın.Yok hayran sayfasıymış yok şuymuş yok buymuş bunlar anca boş işler müdürünün yapacağı birşey aslanım sen git feysbokunda at koştur

Ne geçti eline o videoyuyu koyunca sana + sı oldu mu ha iki üç kız bakıp seni havalara kaldırmıştır o ayrı birşey.Peki hiç getirdiği eksileri düşündün mü?En basitinden o videoyuyu izlerken haline,konuşmalarına baştan aşağı sövdüm.Ne geçti eline onu anlamıyorum *** mu var bu feysbokta.Töbe ya valla yazacak çok şey varda sen git orada boş işlerle uğraş sevgili
boş işler müdürü