Sen Allah'ın ayetlerini kullanıp grup açanın anasına sövüyosun ama annelerin kutsal olduğunu bilmiyosun.

Kro diye hitap ettiğin kişiler facebook'un feysbuk diye okunduğunu biliyordur ama sen bilmiyosun.Face'i feys diye okuman lazım.