RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Allah'ın ayetlerini kullanıp grup açanın anasına sövüyosun ama annelerin kutsal olduğunu bilmiyosun.

Kro diye hitap ettiğin kişiler facebook'un feysbuk diye okunduğunu biliyordur ama sen bilmiyosun.Face'i feys diye okuman lazım.
Kimin Anasına Küfretmişim ? Ben 1 Kere Argo o.. Çocuğu Dedim Oda Allah'ın İsmini Kullanarak Sevdiğinin İsmini Görürsün Eğer Yazmazsan Başına Felaketler Gelir Diye Yorumlara Çıkaranlara Söyledim Fazlasınıda Hakettiler ! Senin Anlaman Kıt Ben Birşey Yapamam .. Lafı Neredenden Anladın hayret Bir Daha İzle Yada Facebook'a Takılmıyorsan Sus He o Kadar Çok Biliyorsan Aç Bi Sayfa Bakalım Nasıl Yönetiyorsun Daha Sayfa Nasıl Açılır Haberin Yok Gelmiş Bana Facebook'un Okunmasını Öğretiyorsun Hay Allahım Yarabbim ..