Anket Cartel mi ? Kuvvetmira mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Cartel mi ? Kuvvetmira mı ?
Cartel
%51,35 (19 Oy)
Kuvvetmira
%48,65 (18 Oy)
  • 18-02-2010, 11:52:05
    #28
    Cartel'n modasi geceli uzun yillar oldu.Rap dinlemek istiyorsaniz Kadikoy Acil,Sefalet Recordz falan dinleyin
  • 18-02-2010, 12:18:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    hazarhizmet'in verdıgı bılgıde çok guzel Alper Ağa dedesi sayılmaktadır. ama o seçeneklerde olmadıgı ıcın ben ona değinmemiştim. Teşekkürler


    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acınacak insan senin taraflı olduğun nickinden belli. ben 2002'den beri takip ediyorum türkçe rapi. ozamanlar kimin ne yapmak istediğinide çok iyi bilirim. popçulara diss atıp sonra bende sezen aksu gibilerle çalışmak istiyorum, türkçe rapin en iyisi benim diyen sago değildi (2002 yılları). kıraca küfredip sonra özür dileyen, amerikayı kolpalayan, cartel gibi parayı gördükten sonra değişen yine sago değildi. heralde burada yazıyorsak bir bildiğimiz var. yeni nesil wack forum rapçisi gibi mesajıma alıntı yapma !

    bu arada Acınacak olan sensin. En başta yazdıgım yorumu oku ondan sonra bana burda bunları yaz. Kimin yanlısıymısım ben ceza mı dinle demısım ceza mı ıyımı demısım yorumumda ben sen yanlı diyorsun bana anlamadan. yazdıgın mesajından da algılama sorunun oldugu belli yeterınce. Adam diyor ki rapi kim getirdi Türkiye'ye sen diyorsun sago ve kuvvet mira ekibi. Cartel rap yaparken sago mu vardı da piyasada da konuşuyorsun. Cartel mi sago dan etkilenmiş yoksa sago mu cartelin rap yapmasından etkilenmiş de ondan sonra mı rap yapmaya başlamış sago hmm. 8 yıldır dinlıyorum dıyorsun ama boş diyorsun Asıl senın sago yanlı oldugun belli oluyor en son mesajında yazdıklarından hemen başka konuları karıştırıp bir çorba yapmışsın ortaya.
  • 18-02-2010, 12:26:52
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazarhizmet'in verdıgı bılgıde çok guzel Alper Ağa dedesi sayılmaktadır. ama o seçeneklerde olmadıgı ıcın ben ona değinmemiştim. Teşekkürler





    bu arada Acınacak olan sensin. En başta yazdıgım yorumu oku ondan sonra bana burda bunları yaz. Kimin yanlısıymısım ben ceza mı dinle demısım ceza mı ıyımı demısım yorumumda ben sen yanlı diyorsun bana anlamadan. yazdıgın mesajından da algılama sorunun oldugu belli yeterınce. Adam diyor ki rapi kim getirdi Türkiye'ye sen diyorsun sago ve kuvvet mira ekibi. Cartel rap yaparken sago mu vardı da piyasada da konuşuyorsun. Cartel mi sago dan etkilenmiş yoksa sago mu cartelin rap yapmasından etkilenmiş de ondan sonra mı rap yapmaya başlamış sago hmm. 8 yıldır dinlıyorum dıyorsun ama boş diyorsun Asıl senın sago yanlı oldugun belli oluyor en son mesajında yazdıklarından hemen başka konuları karıştırıp bir çorba yapmışsın ortaya.
    cartel zamanında 1 milyon albüm satmış olabilir. ozaman korsan yoktu. cartel piyasadan çekilince ortada kim kaldı ? 98-2004 yılları arasında konserlerin sayısı 30 kişiyi geçmiyordu. istersen kanıtta koyarım. sonra rap yavş yavaş gelişmeye başladı. türkçe rap kendine özgün dinleyici kitlesini yakaladı. bu kitleyi yapanda kuvvetmiradır. zamanında ceza, fuat vs hepsi kuvvetmiradaydı. kuvvetmiranın kurucusu prodüktörü sagopadır. buna göre rapin öz dinleyici kitlesini oluşturan kuvvetmiradır. ayrıca cartelin yaptığı raple millet dalga geçiyor. bu son cevabım. mesajıma hiç bir konuda alıntı yapma...
  • 18-02-2010, 12:37:37
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Algılamanda hala sorun var senin.Cidden sende bi kabullenememe var kardeş. Sorunların var.Hem kendın yazıyorsun cartel piyasadan çekilince kım kaldı ama bir türlü rapi cartel getirdi tanıttı diyemıyorsun hala sago - kuvvetmira diyorsun,korsan yoktu dıyorsun çorba yapmaya devam edıyorsun. Daha fazla yazmıcam senın yorumlarına gereksiz yorum yazıyorsun konuyu dagıtıyorsun.

    burdan devam et sen tamam.
    google.com.tr
    arama: Rapi Türkiye'ye getiren ?
  • 18-02-2010, 20:23:37
    #32
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cartel zamanında 1 milyon albüm satmış olabilir. ozaman korsan yoktu. cartel piyasadan çekilince ortada kim kaldı ? 98-2004 yılları arasında konserlerin sayısı 30 kişiyi geçmiyordu. istersen kanıtta koyarım. sonra rap yavş yavaş gelişmeye başladı. türkçe rap kendine özgün dinleyici kitlesini yakaladı. bu kitleyi yapanda kuvvetmiradır. zamanında ceza, fuat vs hepsi kuvvetmiradaydı. kuvvetmiranın kurucusu prodüktörü sagopadır. buna göre rapin öz dinleyici kitlesini oluşturan kuvvetmiradır. ayrıca cartelin yaptığı raple millet dalga geçiyor. bu son cevabım. mesajıma hiç bir konuda alıntı yapma...
    Sen tabiki cartel i bilmezsin. Yaşın kaç?
    Cartel zamanında korsan yoktu nerden yoktu vardı ama İNTERNET pek yaygın değildi simdi internet yaygın Sagopa yı koruyon işte internet olmasa onlar bir hiç. Kim dinliyecek Deden mi? internet e girecek sagopa dinliyecek?
    Tabi sen girecen ama Cartel zamanında var olan TürkTelekom çevirmeli bağlantı yok gibi idi olsa bile Bilgisayar öyle fabrikalar bile zor alıyordu işletim sistemi yoktu vardı bi windows 95 kullanmayı bilen.

    ama simdi herkes girip dinliyor izliyor Cartel şu'an olsa emin ol o sagopa yok hiç!

    Cartel geri döncek adam her konuşmasında cartel ile söyle oldu böyle oldu gelişmedi ben geliştirdim o evcilik oynadı sırada Alper ağa, kabus kersim, erci e, filan söz yazıyordu Türkçe ritmik Amerikan şiir i yapıyordu sen ne diyon!
    Cartel olmasa Türkiye sevmez idi Cartel sevdirdi o sözleri ile simdi tabi saçma bulurlar dalga geçerler çünkü o zamanlar 89-95 Almanyada yaşıyan diğer ülke vatandaşlarının sorunlarını şarkı yapıyordu.
    Söyle işte; "Türkiyede Alamancı burada yabancı" yani Almanyada yabancı gözü ile bakıldını söylüyorlar simdi de var ama o kadar değil işte yaptıkları bu simdi tabi dalga geçersin bede sagopa ile dalga geçiyom dedem baytar'idi yani hayvan doktoru (veteriner) o hayvanlara bakardı sagopa hayvanmı? Onu arıyor, eğer cartel ile dalga geçilirse o sözler ile bizde böyle sorarız.
  • 22-02-2010, 21:08:32
    #33
    Kartel (Cartel) Tabikide

    Simdi tabiki millet bilmiyor ama cartel Almanyadaki Türklere ve diğer yabancılara yapılanları yazıyordu.

    Mesela kapukuleye kadar sapık Manisalı'nın yaptı.
    25 yaşında idi 95 yılında simdi 40 yaşında amam sagopa'ya hala koyar her türlü.

    Cartel'den kim ona sövdü?

    Ama sagopa kaç oldu cartel söyle böyle diye laf atıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=IsIUKgPzFIg

    Dehset Crew - Cartel'e saygi (sago,ceza,fuat diss)

    Dehset Crew / Almanyada yaşayan bir Türk repci ve Cartel üyesi değil!