cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hazarhizmet'in verdıgı bılgıde çok guzel Alper Ağa dedesi sayılmaktadır. ama o seçeneklerde olmadıgı ıcın ben ona değinmemiştim. Teşekkürler





bu arada Acınacak olan sensin. En başta yazdıgım yorumu oku ondan sonra bana burda bunları yaz. Kimin yanlısıymısım ben ceza mı dinle demısım ceza mı ıyımı demısım yorumumda ben sen yanlı diyorsun bana anlamadan. yazdıgın mesajından da algılama sorunun oldugu belli yeterınce. Adam diyor ki rapi kim getirdi Türkiye'ye sen diyorsun sago ve kuvvet mira ekibi. Cartel rap yaparken sago mu vardı da piyasada da konuşuyorsun. Cartel mi sago dan etkilenmiş yoksa sago mu cartelin rap yapmasından etkilenmiş de ondan sonra mı rap yapmaya başlamış sago hmm. 8 yıldır dinlıyorum dıyorsun ama boş diyorsun Asıl senın sago yanlı oldugun belli oluyor en son mesajında yazdıklarından hemen başka konuları karıştırıp bir çorba yapmışsın ortaya.
cartel zamanında 1 milyon albüm satmış olabilir. ozaman korsan yoktu. cartel piyasadan çekilince ortada kim kaldı ? 98-2004 yılları arasında konserlerin sayısı 30 kişiyi geçmiyordu. istersen kanıtta koyarım. sonra rap yavş yavaş gelişmeye başladı. türkçe rap kendine özgün dinleyici kitlesini yakaladı. bu kitleyi yapanda kuvvetmiradır. zamanında ceza, fuat vs hepsi kuvvetmiradaydı. kuvvetmiranın kurucusu prodüktörü sagopadır. buna göre rapin öz dinleyici kitlesini oluşturan kuvvetmiradır. ayrıca cartelin yaptığı raple millet dalga geçiyor. bu son cevabım. mesajıma hiç bir konuda alıntı yapma...