Merhaba arkadaşlar,
Ben Koyu bir Sagocuyum hatta öyleki sagodan başka şarkı dinlemiyordum. Bir arkadaş bana carteli tavsiye etti rapi Türkiye'ye getirne dedi dinle dedi. Ben tabi ilk başta sagodan başka dinlemem dedim ancak carteli dinledim hoşuma gitti. ÇOK Sert parçaları var..
Şimdi size soruyorum ,
Rapi Türkiye'ye getiren, Sert parçalar yapan Cartel mi ?
Rapin Oğlu Sagonun Başı çektiği Kuvvetmira mı ?
Cartel mi ? Kuvvetmira mı ?
Cartel
Kuvvetmira


