12-13 sene önce cartel çıktığında çok tutulmuştu ve bende o zamandan bu zamana aynı şarkıları olsada arşivimden eksik etmedim.Ama onlar dağıldıktan sonra bir kaç kez birleşme kararı çıksada olmadı...Sonra da unutldu bence.

Cartel günümüzle rakip değil..Ama cartelin tarzı güzeldi yani herkes dinleyebiliyordu.

Sagopa Kajmer gerçekten onu 1-2 sene dinleyince en iyisi gibi geliyor..Ama yaklaşık onuda 5 senedir falan dinliyorum belki daha fazla ama öyle böyle değil inanılmaz derecede çok dinledim sözleri falan insana güzel geliyor ama yeni çıkardığı herşeyde rap değilde kendi yaşantısını hep ben hep ben gibi şarkılar yapmaya başladı..Sanki kendini övyor hep buda insanı bir zamandan sonra soğutuyor şarkılardan.

Ne o , ne o. ( ceza'da değil ama. )