Algılamanda hala sorun var senin.Cidden sende bi kabullenememe var kardeş. Sorunların var.Hem kendın yazıyorsun cartel piyasadan çekilince kım kaldı ama bir türlü rapi cartel getirdi tanıttı diyemıyorsun hala sago - kuvvetmira diyorsun,korsan yoktu dıyorsun çorba yapmaya devam edıyorsun. Daha fazla yazmıcam senın yorumlarına gereksiz yorum yazıyorsun konuyu dagıtıyorsun.
burdan devam et sen tamam.
google.com.tr
arama: Rapi Türkiye'ye getiren ?