• 13-02-2010, 19:39:02
    #1
    Sizlere sormak istedim simdi 143$ dolar a bu telefon var almak istiyorum Türkiye gelince telefon ime olayı kolay ya kendi ime ile açtırım yada geçici 1-2 ay kırtırım umreler başlayınca dönüş zamanı kendi imei ile kayıt olur telefon simdi size soruyorum dolar ı 1.40TL ile alacam kur
    200TL yapıyor alacam telefon u ama söyle sorum oldu daha cevap vermediler dedim forumdan ebayda HazarHizmet diyor msj attın diye attım dedim gümrükde kalırsa ne olcak benim için 20 dolar mp4 player yazarmısınız paket e dedim cevap bekliyorum sizce onlar yazsa bana gelirmi alan varmı?

    telefon bu http://www.focalprice.com/MH955W/N97...one_White.html


    Bir tane daha site var oda http://www.solomobi.com/

    bu solomobi ile alan varmı?
  • 13-02-2010, 19:52:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    burdan telefon almak pek mantıklı değil çok riskli ayrıca kargo parasınıda hesapla. Telefonu alınca hayal kırıklığı yaşabilirsin. Dokunmatik çin telefonu alınmaz. Gerçi normalide alınmaz. Dokunmatik güzel bişi istiyosan samsung corby var 300e veya nokia 5800 al 450ye çok riskli bu paranı çöpe atmış olursun.
  • 13-02-2010, 19:57:11
    #3
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan telefon almak pek mantıklı değil çok riskli ayrıca kargo parasınıda hesapla. Telefonu alınca hayal kırıklığı yaşabilirsin. Dokunmatik çin telefonu alınmaz. Gerçi normalide alınmaz. Dokunmatik güzel bişi istiyosan samsung corby var 300e veya nokia 5800 al 450ye çok riskli bu paranı çöpe atmış olursun.

    Hayır kargo ücretsiz,( ayrıca kargo değil posta )

    Yandan,

    10TL imei atıyorlar ama ben kendim atıyorum artık.

    Dokunmatik için ise o tamamen sana bağlı baş parmağın ile kullanma şerçe parmağın ile ayarlarından işaretliyicisi var oradan dedi yerlere tıkla işte o zaman bu sorun gider 1-2 gün acemilik çekersin sonra sorun olmaz.

    Ürün gelirmi gelmezmi önce 99cent lik ürün al evinin adresini doğrula gelirse işe sorun yok kaptır.
    Noel gibi günleri seçme mutlaka her paket e bakıyorlar nedeni ise telefon filan yasak şey sokmasınlar diye unutma millet hap, ot sokuyor telefonmu geçmiyecek
  • 13-02-2010, 20:00:03
    #4
    Bunun aynısını siyahını burda 200 ya da 250 ye tanıdığım aldı..Ben yerinde olsam almam kardeşim boşuna harcama paranı yok alacam diyorsanda en azından mersinde bile bir çok yerde çakmalar var sakaryadan al daha iyi.
  • 13-02-2010, 20:10:32
    #5
    Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun aynısını siyahını burda 200 ya da 250 ye tanıdığım aldı..Ben yerinde olsam almam kardeşim boşuna harcama paranı yok alacam diyorsanda en azından mersinde bile bir çok yerde çakmalar var sakaryadan al daha iyi.
    Yok burada var ama bu aradım özellikde değil buna dikkat edersen menüsü ve diğer özellikleri bana daha hoş geldi bu içime sindi bunu almak istiyorum forumda yokmu ya çinden başka telefon alan


    Hazar saÄŸol
  • 13-02-2010, 21:20:21
    #6
    o telefonu istersen dostun satsın yinede alma.. bende n73 var çinli adam resmen oturmuş evde yapmış.. bu kadar saçma bi telfon olamaz.. inan hiç bir işede yaramıyor.. cevapsız yerine ıskalama yazıyor fitil oldum
  • 13-02-2010, 21:25:56
    #7
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o telefonu istersen dostun satsın yinede alma.. bende n73 var çinli adam resmen oturmuş evde yapmış.. bu kadar saçma bi telfon olamaz.. inan hiç bir işede yaramıyor.. cevapsız yerine ıskalama yazıyor fitil oldum

    Türkçe dil çevirisini yapan elin Çinlisi nerden bilsin Türkçe dua et o kadar cevirmiş.
  • 13-02-2010, 21:28:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu telefon gümrükte kalır bence.
  • 13-02-2010, 21:37:50
    #9
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefon gümrükte kalır bence.
    Bence iÅŸi biliyorsan kalmaz