Sizlere sormak istedim simdi 143$ dolar a bu telefon var almak istiyorum Türkiye gelince telefon ime olayı kolay ya kendi ime ile açtırım yada geçici 1-2 ay kırtırım umreler başlayınca dönüş zamanı kendi imei ile kayıt olur telefon simdi size soruyorum dolar ı 1.40TL ile alacam kur
200TL yapıyor alacam telefon u ama söyle sorum oldu daha cevap vermediler dedim forumdan ebayda HazarHizmet diyor msj attın diye attım dedim gümrükde kalırsa ne olcak benim için 20 dolar mp4 player yazarmısınız paket e dedim cevap bekliyorum sizce onlar yazsa bana gelirmi alan varmı?
telefon bu http://www.focalprice.com/MH955W/N97...one_White.html
Bir tane daha site var oda http://www.solomobi.com/
bu solomobi ile alan varmı?
Bu telefon için risk e girilirmi taklit N97 ÇİN
10
●771
- 13-02-2010, 19:52:39Üyeliği durdurulduburdan telefon almak pek mantıklı değil çok riskli ayrıca kargo parasınıda hesapla. Telefonu alınca hayal kırıklığı yaşabilirsin. Dokunmatik çin telefonu alınmaz. Gerçi normalide alınmaz. Dokunmatik güzel bişi istiyosan samsung corby var 300e veya nokia 5800 al 450ye çok riskli bu paranı çöpe atmış olursun.
- 13-02-2010, 19:57:11trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır kargo ücretsiz,( ayrıca kargo değil posta )
Yandan,
10TL imei atıyorlar ama ben kendim atıyorum artık.
Dokunmatik için ise o tamamen sana bağlı baş parmağın ile kullanma şerçe parmağın ile ayarlarından işaretliyicisi var oradan dedi yerlere tıkla işte o zaman bu sorun gider 1-2 gün acemilik çekersin sonra sorun olmaz.
Ürün gelirmi gelmezmi önce 99cent lik ürün al evinin adresini doğrula gelirse işe sorun yok kaptır.
Noel gibi günleri seçme mutlaka her paket e bakıyorlar nedeni ise telefon filan yasak şey sokmasınlar diye unutma millet hap, ot sokuyor telefonmu geçmiyecek
- 13-02-2010, 20:10:32Yok burada var ama bu aradım özellikde değil buna dikkat edersen menüsü ve diğer özellikleri bana daha hoş geldi bu içime sindi bunu almak istiyorum forumda yokmu ya çinden başka telefon alanSores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazar sağol - 13-02-2010, 21:20:21o telefonu istersen dostun satsın yinede alma.. bende n73 var çinli adam resmen oturmuş evde yapmış.. bu kadar saçma bi telfon olamaz.. inan hiç bir işede yaramıyor.. cevapsız yerine ıskalama yazıyor fitil oldum
- 13-02-2010, 21:25:56sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe dil çevirisini yapan elin Çinlisi nerden bilsin Türkçe dua et o kadar cevirmiş. - 13-02-2010, 21:37:50Bence işi biliyorsan kalmazSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle