sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o telefonu istersen dostun satsın yinede alma.. bende n73 var çinli adam resmen oturmuş evde yapmış.. bu kadar saçma bi telfon olamaz.. inan hiç bir işede yaramıyor.. cevapsız yerine ıskalama yazıyor fitil oldum

Türkçe dil çevirisini yapan elin Çinlisi nerden bilsin Türkçe dua et o kadar cevirmiş.