Sizlere sormak istedim simdi 143$ dolar a bu telefon var almak istiyorum Türkiye gelince telefon ime olayı kolay ya kendi ime ile açtırım yada geçici 1-2 ay kırtırım umreler başlayınca dönüş zamanı kendi imei ile kayıt olur telefon simdi size soruyorum dolar ı 1.40TL ile alacam kur
200TL yapıyor alacam telefon u ama söyle sorum oldu daha cevap vermediler dedim forumdan ebayda
HazarHizmet diyor msj attın diye attım dedim gümrükde kalırsa ne olcak benim için 20 dolar mp4 player yazarmısınız paket e dedim cevap bekliyorum sizce onlar yazsa bana gelirmi alan varmı?
telefon bu
http://www.focalprice.com/MH955W/N97...one_White.html
Bir tane daha site var oda
http://www.solomobi.com/
bu solomobi ile alan varmı?