burdan telefon almak pek mantıklı değil çok riskli ayrıca kargo parasınıda hesapla. Telefonu alınca hayal kırıklığı yaşabilirsin. Dokunmatik çin telefonu alınmaz. Gerçi normalide alınmaz. Dokunmatik güzel bişi istiyosan samsung corby var 300e veya nokia 5800 al 450ye çok riskli bu paranı çöpe atmış olursun.
Hayır kargo ücretsiz,( ayrıca kargo değil posta )
Yandan,
10TL imei atıyorlar ama ben kendim atıyorum artık.
Dokunmatik için ise o tamamen sana bağlı baş parmağın ile kullanma şerçe parmağın ile ayarlarından işaretliyicisi var oradan dedi yerlere tıkla işte o zaman bu sorun gider 1-2 gün acemilik çekersin sonra sorun olmaz.
Ürün gelirmi gelmezmi önce 99cent lik ürün al evinin adresini doğrula gelirse işe sorun yok kaptır.
Noel gibi günleri seçme mutlaka her paket e bakıyorlar nedeni ise telefon filan yasak şey sokmasınlar diye unutma millet hap, ot sokuyor telefonmu geçmiyecek