burdan telefon almak pek mantıklı değil çok riskli ayrıca kargo parasınıda hesapla. Telefonu alınca hayal kırıklığı yaşabilirsin. Dokunmatik çin telefonu alınmaz. Gerçi normalide alınmaz. Dokunmatik güzel bişi istiyosan samsung corby var 300e veya nokia 5800 al 450ye çok riskli bu paranı çöpe atmış olursun.