Kutsal Damacana 2 İtmen / Berbat bir film
14
●1.023
- 09-02-2010, 17:14:56Üyeliği durdurulduBende şafak sezer'i seviyorum adam güzel oynuyor ama seninde dediğin gibi film yapmış olmak için film yapıyor.Recep ivedik'te öyle.3.bölüm yakında sinemalara girecek.Onda da baştan savma saçma sapan bir senaryo var.Gülünecek birşey göremedim ben orda.antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2010, 17:19:19Umarım bi sonraki film adam akıllı olur, 2 ay sonra izleriz zaten.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İvedik'ten hiç haz almıyorum, tamamen küfüre yönelik güldürmeye çalışıyor. (bence)
İvedik'ten hiç haz almıyorum, tamamen küfüre yönelik güldürmeye çalışıyor. (bence)