• 09-02-2010, 17:01:57
    #10
    Şafak Sezer'i acaip seviyorum ama adam film yapmış olmak için film yapıyor. Her sene paso film çıkartıyor, bazen birden fazla, adam akıllı yapsa birtane çok güzel olacakta, bu filme gitmem büyük ihtimalle, sağol Serdal.
  • 09-02-2010, 17:14:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şafak Sezer'i acaip seviyorum ama adam film yapmış olmak için film yapıyor. Her sene paso film çıkartıyor, bazen birden fazla, adam akıllı yapsa birtane çok güzel olacakta, bu filme gitmem büyük ihtimalle, sağol Serdal.
    Bende şafak sezer'i seviyorum adam güzel oynuyor ama seninde dediğin gibi film yapmış olmak için film yapıyor.Recep ivedik'te öyle.3.bölüm yakında sinemalara girecek.Onda da baştan savma saçma sapan bir senaryo var.Gülünecek birşey göremedim ben orda.
  • 09-02-2010, 17:17:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bence güzeldi küfürler elbet olur sokakta da insanlar küfür etmiyor mu ya da günlük hayatında kim küfür etmiyor nedir sizi rahatsız eden ?
  • 09-02-2010, 17:19:19
    #13
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şafak sezer'i seviyorum adam güzel oynuyor ama seninde dediğin gibi film yapmış olmak için film yapıyor.Recep ivedik'te öyle.3.bölüm yakında sinemalara girecek.Onda da baştan savma saçma sapan bir senaryo var.Gülünecek birşey göremedim ben orda.
    Umarım bi sonraki film adam akıllı olur, 2 ay sonra izleriz zaten. İvedik'ten hiç haz almıyorum, tamamen küfüre yönelik güldürmeye çalışıyor. (bence)
  • 09-02-2010, 17:23:04
    #14
    bende 1. çok sevmiştim ama 2. nin fragmanında bile belli kötü olduğu, şafak'dan daha kaliteli ve orjinal bişey bekliyoruz artık
  • 09-02-2010, 17:53:04
    #15
    1 çok güzeldi
    2 berbat paraya yazık oldu