Bugün sinemada izledim varya verdiğim bilet parasına acıdım.Bir film bu kadar mı berbat olur? Resmen küfür dolu yanımda arkamda her tarafta kızlar vardı ben bile şahsen utandım orda.1-2 yerde ***** senaryo falan vardı.Senaryo desen sıfır,oyunculuk sıfır...
Filmi izlemeyipte izlemeye gidecekler hiç gitmesin samimi söylüyorum...
Kutsal Damacana 2 İtmen / Berbat bir film
14
●1.023
- 09-02-2010, 16:20:08İzlemeyin bunları recep ivd. ve k.damacana tamamen sinema ile alakası olmayan küfür ve ayılığın en iyi örnekleri.Bu filmlerin yapımcılarıTürk milleti zaten ayı,ayılıktan da hoşlanıyor bizde bunlara ayı seyrettirelim mantığı ile yaklaşıyorlarİzleyecekseniz Çağan Irmak filmleri çok kaliteli onu izleyin,Eşkıya izleyin,Organize İşler'i izleyin bunları izlediyseniz yabancı sinema izleyin bizim sinema adına doğru düzgün bir filmimiz yok.Elin oğlu ikinci defa dünyanın en iyi filmini çekiyor biz yerimizde sayıyoruz.Güzel böyle devam
çokta merak ediyordum filmi. Kutsal damacana 1 çok hoşuma gitmişti. 2 de aynı şekilde olur diye tahmin etmiştim..