Bugün sinemada izledim varya verdiğim bilet parasına acıdım.Bir film bu kadar mı berbat olur? Resmen küfür dolu yanımda arkamda her tarafta kızlar vardı ben bile şahsen utandım orda.1-2 yerde ***** senaryo falan vardı.Senaryo desen sıfır,oyunculuk sıfır...
Filmi izlemeyipte izlemeye gidecekler hiç gitmesin samimi söylüyorum...