Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende şafak sezer'i seviyorum adam güzel oynuyor ama seninde dediğin gibi film yapmış olmak için film yapıyor.Recep ivedik'te öyle.3.bölüm yakında sinemalara girecek.Onda da baştan savma saçma sapan bir senaryo var.Gülünecek birşey göremedim ben orda.
Umarım bi sonraki film adam akıllı olur, 2 ay sonra izleriz zaten. İvedik'ten hiç haz almıyorum, tamamen küfüre yönelik güldürmeye çalışıyor. (bence)