antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şafak Sezer'i acaip seviyorum ama adam film yapmış olmak için film yapıyor. Her sene paso film çıkartıyor, bazen birden fazla, adam akıllı yapsa birtane çok güzel olacakta, bu filme gitmem büyük ihtimalle, sağol Serdal.
Bende şafak sezer'i seviyorum adam güzel oynuyor ama seninde dediğin gibi film yapmış olmak için film yapıyor.Recep ivedik'te öyle.3.bölüm yakında sinemalara girecek.Onda da baştan savma saçma sapan bir senaryo var.Gülünecek birşey göremedim ben orda.