Şafak Sezer'i acaip seviyorum ama adam film yapmış olmak için film yapıyor. Her sene paso film çıkartıyor, bazen birden fazla, adam akıllı yapsa birtane çok güzel olacakta, bu filme gitmem büyük ihtimalle, sağol Serdal.