Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle


bir şey diyemiyorum ki. her olay kendi içinde değerlendirilir. burda sana düşen şimdi unutmak istemiyorum demek değil, unuturum neden unutmayayım o beni unuturken iyiydi, benim neyim eksik demek.