• 22-01-2010, 02:35:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşma tarzını değiştir.


    "nabıyon hırrım"
    "nabıyon at kafası"
    Gibi laflar kullanabilirsin
    yarıldım r10'da gördüğüm en komik yazı
  • 22-01-2010, 02:38:24
    #11
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "nabıyon hırrım"
    "nabıyon at kafası"
    At kafası. Kesin ayrılır, bide tokat yersin aga demedi deme.
  • 22-01-2010, 02:40:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşma tarzını değiştir.


    "nabıyon hırrım"
    "nabıyon at kafası"
    Gibi laflar kullanabilirsin
    gece gece yıktın be
  • 22-01-2010, 02:46:04
    #13
    argoyu bi deniyeyim

    + arama demişsiniz 1 kere bile aramadım zaten d.günü vardı gitmedim okuldayım dedim yahşi batı ya gittim aklınıza ne geliyorsa yaptım ama sonuç aynı sevmedigin şeyler ne diye sordum saydı 4 5 bişey hepsini yaptım ama yok sana kızamam diyo :S:S kırmadan ayrılalım diyoruz ama yok illaki boynuzlucaz
  • 22-01-2010, 02:47:50
    #14
    Gay numarası yap. Bi' filmde öyle yapıyordu oğlan
  • 22-01-2010, 02:51:01
    #15
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gay numarası yap. Bi' filmde öyle yapıyordu oğlan
    yok artık ayrılmak için iyi bir sebeb ama bunun ileriside var gider gay falan der karı kızsiz kalırım neyse yarın buluşcakmışız ayrıldık ayrıldık ayrılamadık 14 şubat a kadar kırmak istemiyorum
  • 22-01-2010, 03:32:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    deki uzaklara taşınacağım. sonra karşısına çıkma :|

    (NOT : hiç sevgilisi olmayan insan..)
  • 22-01-2010, 03:39:05
    #17
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deki uzaklara taşınacağım. sonra karşısına çıkma :|

    (NOT : hiç sevgilisi olmayan insan..)
    bu olanaksız ikimizde aynı yerlerde takılıyoruz yani küçük park (izmirliler bilir)
  • 22-01-2010, 03:40:30
    #18
    direkt söyle. alavereye dalavereye gerek yok.