RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10'da gördüğüm en komik yazı
50
●3.455
Kesin ayrılır, bide tokat yersin aga demedi deme.

d.günü vardı gitmedim okuldayım dedim yahşi batı ya gittim aklınıza ne geliyorsa yaptım ama sonuç aynı
sevmedigin şeyler ne diye sordum saydı 4 5 bişey hepsini yaptım ama yok sana kızamam diyo :S:S kırmadan ayrılalım diyoruz ama yok illaki boynuzlucaz
ayrılmak için iyi bir sebeb ama bunun ileriside var
gider gay falan der karı kızsiz kalırım 


neyse yarın buluşcakmışız
ayrıldık ayrıldık ayrılamadık 14 şubat a kadar kırmak istemiyorum
ikimizde aynı yerlerde takılıyoruz
yani küçük park (izmirliler bilir
)