• 22-01-2010, 03:45:10
    #19
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direkt söyle. alavereye dalavereye gerek yok.
    kırmak istemedigimi belirtmiştim bilerek sogutmak istiyorumki üzülmesin
  • 22-01-2010, 03:46:53
    #20
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırmak istemedigimi belirtmiştim bilerek sogutmak istiyorumki üzülmesin
    Allah aşkına öyle daha çok üzdüğünün farkında bile değilsin. resmen oynuyorsun kızla. yazık ama ona.
  • 22-01-2010, 03:57:34
    #21
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına öyle daha çok üzdüğünün farkında bile değilsin. resmen oynuyorsun kızla. yazık ama ona.
    oynamakla ne alaka söylermisin? böyle üzüyo olabilirim bilki direk söylesem daha çok üzülür. ama kendimden sogutursam üzüntü nefrete dönüşebilir diyordumki öylede oldu.
  • 22-01-2010, 03:58:33
    #22
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oynamakla ne alaka söylermisin? böyle üzüyo olabilirim bilki direk söylesem daha çok üzülür. ama kendimden sogutursam üzüntü nefrete dönüşebilir diyordumki öylede oldu.
    kız anlamıyor mu sence o kadar saf olamaz.
  • 22-01-2010, 04:08:14
    #23
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız anlamıyor mu sence o kadar saf olamaz.
    anlasa bu duruma gelmezdi
  • 22-01-2010, 04:29:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    kızı kleme ne derse tersini yap
  • 22-01-2010, 04:50:29
    #25
    msn şifresini aldım baktım çok erkek var biraz trip attım bb dedim bitti :| okadar zor birşey degilmiş
  • 22-01-2010, 08:40:59
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okadar uğraştırdın milleti bumuydu yani
  • 22-01-2010, 09:30:57
    #27
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GuNGoR35 ve RebeLMasteR sakın beraber oturup rakı felan içmeyin he. 10 gün kalkamazsınız o masadan. He öyle birşey yaparsanızda forumdan birilerini davet edip başını yakmayın sakın.