• 22-01-2010, 09:31:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    haha koptum sababh sabahh..
  • 22-01-2010, 09:46:37
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ne muhabbet varmıs burda ya
  • 22-01-2010, 10:06:33
    #30
    arama sorma mesaj atarsa geç yaz yanında kötü konuş kanki ayagı felan çek takma
  • 22-01-2010, 10:11:37
    #31
    bi kızdan ayrılmak istesem direkt söylerdim seni sevmiyom ayrılcam senden artık senle konuşmak da istemiyom derdim. gerçisen ayrılmışsın artık gerek yok. çözmüşsün işi
  • 22-01-2010, 10:18:42
    #32
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına öyle daha çok üzdüğünün farkında bile değilsin. resmen oynuyorsun kızla. yazık ama ona.
    Ahh şu "onu üzmek istemiyorum" larrr yok mu...

    Direk artık sevmediğini söyle dostum sakın başka birşey yapma hatta şey yap burayı oku sonra ne yapacağına karar ver.
  • 22-01-2010, 10:23:15
    #33
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi kızdan ayrılmak istesem direkt söylerdim seni sevmiyom ayrılcam senden artık senle konuşmak da istemiyom derdim. gerçisen ayrılmışsın artık gerek yok. çözmüşsün işi
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh şu "onu üzmek istemiyorum" larrr yok mu...

    Direk artık sevmediğini söyle dostum sakın başka birşey yapma hatta şey yap burayı oku sonra ne yapacağına karar ver.
    Sevmeyene zorla sevgi yükleyemezyiz, sevmiyorsak zorla onu yürütemeyiz aman biten bitmiş işte üzülme yeter
  • 22-01-2010, 10:37:35
    #34
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmeyene zorla sevgi yükleyemezyiz, sevmiyorsak zorla onu yürütemeyiz aman biten bitmiş işte üzülme yeter
    Abla sevmiyorsan bırakacaksın yalana dolana gerek yok. Bir insanı sevmediğin halde seviyormuş gibi yapmak çok acı birşey ya. İnsanın kendisini onun yerine koyması lazım bunları yaparken.
  • 22-01-2010, 10:41:11
    #35
    Üyeliği durduruldu
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten hep böyle olur. Ayrılmak istemedigimiz zamanda,muhakkak ayrılırız.
    Benim Taktik.
    1-2 Gün arama, sebeb: Eski kız arkadaşımla görüşüyorum kafam cok karışık bana müsade et,onu cok seviyordum ayrılmak zorunda kaldım'de. ama müsade iste.
    Ve 1-2 Gün sonra ara,bariştim de,gözlerine bakınca hayır diyemedim de, halen ısrarcı ise Dost kalmayı teklif et,kesin red eder (Dost Arkadaş anlamında değil ) Bunudamı kabul etti, allahtan baska ne istiyon işte İhtiyac adınında ararsın
    dost derken ev arkadaşı mı
  • 22-01-2010, 10:45:46
    #36
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gay numarası yap. Bi' filmde öyle yapıyordu oğlan
    Çok güldüm