koptum sababh sabahh..
Kızdan Ayrılmak için neler yapılır?
50
●3.455
- 22-01-2010, 10:11:37bi kızdan ayrılmak istesem direkt söylerdim seni sevmiyom ayrılcam senden artık senle konuşmak da istemiyom derdim. gerçisen ayrılmışsın artık gerek yok. çözmüşsün işi
- 22-01-2010, 10:18:42Ahh şu "onu üzmek istemiyorum" larrr yok mu...teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk artık sevmediğini söyle dostum sakın başka birşey yapma hatta şey yap burayı oku sonra ne yapacağına karar ver. - 22-01-2010, 10:23:15teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSevmeyene zorla sevgi yükleyemezyiz, sevmiyorsak zorla onu yürütemeyizExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman biten bitmiş işte üzülme yeter
- 22-01-2010, 10:37:35Abla sevmiyorsan bırakacaksın yalana dolana gerek yok. Bir insanı sevmediğin halde seviyormuş gibi yapmak çok acı birşey ya. İnsanın kendisini onun yerine koyması lazım bunları yaparken.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2010, 10:41:11Üyeliği durduruldu
öyle daha çok üzdüğünün farkında bile değilsin. resmen oynuyorsun kızla. yazık ama ona.