teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi kızdan ayrılmak istesem direkt söylerdim seni sevmiyom ayrılcam senden artık senle konuşmak da istemiyom derdim. gerçisen ayrılmışsın artık gerek yok. çözmüşsün işi
Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahh şu "onu üzmek istemiyorum" larrr yok mu...

Direk artık sevmediğini söyle dostum sakın başka birşey yapma hatta şey yap burayı oku sonra ne yapacağına karar ver.
Sevmeyene zorla sevgi yükleyemezyiz, sevmiyorsak zorla onu yürütemeyiz aman biten bitmiş işte üzülme yeter