Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gay numarası yap. Bi' filmde öyle yapıyordu oğlan
yok artık ayrılmak için iyi bir sebeb ama bunun ileriside var gider gay falan der karı kızsiz kalırım neyse yarın buluşcakmışız ayrıldık ayrıldık ayrılamadık 14 şubat a kadar kırmak istemiyorum