Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abla sevmiyorsan bırakacaksın yalana dolana gerek yok. Bir insanı sevmediğin halde seviyormuş gibi yapmak çok acı birşey ya. İnsanın kendisini onun yerine koyması lazım bunları yaparken.
bir şey diyemiyorum ki. her olay kendi içinde değerlendirilir. burda sana düşen şimdi unutmak istemiyorum demek değil, unuturum neden unutmayayım o beni unuturken iyiydi, benim neyim eksik demek.