• 28-12-2009, 17:08:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar Ben Herşeyi kafaya takıyorum.mesela bi olay oldu kötuye yoruyorum anlıyacağınız zor gunler gecırıyorum cok değistirdi bu hastalık beni
    hıc bır seyden keyıf alamıyorum bir şeyi taktığımdan geceleri yatamıyorum yane kafayı yemıs bı haldeyım delırıcem ne yapmalıyım arkadaslar yardım edın
    doktoramı gıdeyım yada doktora gıtmeden bi cözümü varmı bana yardımcı olursanız cok iyi olur.bırılerın yanına gıdınce sıkıntım azda olsa gecıyor.eyer canınızı sıktıysam k.bakmayın
  • 28-12-2009, 17:50:28
    #2
    Hocam acilen bir doktora görün derim..
  • 28-12-2009, 18:05:36
    #3
    fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar Ben Herşeyi kafaya takıyorum.mesela bi olay oldu kötuye yoruyorum anlıyacağınız zor gunler gecırıyorum cok değistirdi bu hastalık beni
    hıc bır seyden keyıf alamıyorum bir şeyi taktığımdan geceleri yatamıyorum yane kafayı yemıs bı haldeyım delırıcem ne yapmalıyım arkadaslar yardım edın
    doktoramı gıdeyım yada doktora gıtmeden bi cözümü varmı bana yardımcı olursanız cok iyi olur.bırılerın yanına gıdınce sıkıntım azda olsa gecıyor.eyer canınızı sıktıysam k.bakmayın
    aynı konudan şikayetçiydim. artık bunun yüzünden lanet bi hastalığa kapıldım. mide ülserinin büyümesine neden oldu bende. Xanax antidepresan veriyor uyutuyolar
  • 28-12-2009, 18:20:10
    #4
    en kısa sürede gidicem arkadaslar doktora bn eskısı gıbı deılım yemek yemem en fazla 1dk sürüo ıstah fln kalmadı bu hafta ıcınde doktora gıdıcem
  • 28-12-2009, 21:24:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorun bendede vardı profilden msn mi ekle .
  • 28-12-2009, 21:27:20
    #6
    Psikoloğa gidin çok yardımı dokunur gerçekten. bende önceden öyleydim ama şimdi hiçbirşey umrumda değil kafaya takmamak lazım hiçbirşeyi bence. olağan akışına bırakmak lazım. düşündükçe, sıkıldıkça sadece kendimize yapıyoruz yani başkasına değil..
  • 28-12-2009, 22:07:57
    #7
    Doktora gitmeni tavsiye ederim.
  • 28-12-2009, 22:17:59
    #8
    doktora gıdecem arkadaslar okuyorum bos olduğum zaman gıdeceğım
  • 28-12-2009, 23:14:07
    #9
    fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktora gıdecem arkadaslar okuyorum bos olduğum zaman gıdeceğım
    Bende bu yüzden gittim.Hacettepe üni.Beni bölüm psikologuna yönlendirdiler.Ayın 4 .de tekrar gidicem .Bakalım ne olucak.

    Bu arada 16 yaşından küçüksen normal devlet hastenelerindeki bölümlerin çoğu bakmıyo.