Arkadaslar Ben Herşeyi kafaya takıyorum.mesela bi olay oldu kötuye yoruyorum anlıyacağınız zor gunler gecırıyorum cok değistirdi bu hastalık beni
hıc bır seyden keyıf alamıyorum bir şeyi taktığımdan geceleri yatamıyorum yane kafayı yemıs bı haldeyım delırıcem ne yapmalıyım arkadaslar yardım edın
doktoramı gıdeyım yada doktora gıtmeden bi cözümü varmı bana yardımcı olursanız cok iyi olur.bırılerın yanına gıdınce sıkıntım azda olsa gecıyor.eyer canınızı sıktıysam k.bakmayın
Herşeyi Kafaya Takıyorum Depresyon
26
●8.725
- 28-12-2009, 18:05:36aynı konudan şikayetçiydim. artık bunun yüzünden lanet bi hastalığa kapıldım. mide ülserinin büyümesine neden oldu bende. Xanax antidepresan veriyor uyutuyolarfableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2009, 23:14:07Bende bu yüzden gittim.Hacettepe üni.Beni bölüm psikologuna yönlendirdiler.Ayın 4 .de tekrar gidicem .Bakalım ne olucak.fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada 16 yaşından küçüksen normal devlet hastenelerindeki bölümlerin çoğu bakmıyo.
kafaya takmamak lazım hiçbirşeyi bence. olağan akışına bırakmak lazım. düşündükçe, sıkıldıkça sadece kendimize yapıyoruz yani başkasına değil..