Arkadaslar Ben Herşeyi kafaya takıyorum.mesela bi olay oldu kötuye yoruyorum anlıyacağınız zor gunler gecırıyorum cok değistirdi bu hastalık beni
hıc bır seyden keyıf alamıyorum bir şeyi taktığımdan geceleri yatamıyorum yane kafayı yemıs bı haldeyım delırıcem ne yapmalıyım arkadaslar yardım edın
doktoramı gıdeyım yada doktora gıtmeden bi cözümü varmı bana yardımcı olursanız cok iyi olur.bırılerın yanına gıdınce sıkıntım azda olsa gecıyor.eyer canınızı sıktıysam k.bakmayın