• 29-12-2009, 08:46:45
    #10
    was
    Üyeliği durduruldu
    ortam değişikliği , derdini anlatacağın birini bulmak , olaya farklı bir bakış açısı ile bakmak (problemler onları yaratan düşünce sistemi ile çözülemez) tabi derdine göre de değişir durum.Eğer çok önemli bir şey değilse kafana takmamaya çalış
  • 29-12-2009, 08:48:09
    #11
    fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar Ben Herşeyi kafaya takıyorum.mesela bi olay oldu kötuye yoruyorum anlıyacağınız zor gunler gecırıyorum cok değistirdi bu hastalık beni
    hıc bır seyden keyıf alamıyorum bir şeyi taktığımdan geceleri yatamıyorum yane kafayı yemıs bı haldeyım delırıcem ne yapmalıyım arkadaslar yardım edın
    doktoramı gıdeyım yada doktora gıtmeden bi cözümü varmı bana yardımcı olursanız cok iyi olur.bırılerın yanına gıdınce sıkıntım azda olsa gecıyor.eyer canınızı sıktıysam k.bakmayın
    sevgilinden mi ayrıldın ?
  • 29-12-2009, 09:57:30
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayır sevgılımden ayrılmadım cok ımkansız seylerı bıle kafaya takıyorum bu ıs en yoğunlukla gece oluo gece cok takıyorum tv ızlemeden mesela yatamıyorum ben yane tv nın karsısında yatıom daha 17 girmedım daha line ama gırmeme az kaldı suan 16
  • 29-12-2009, 10:33:41
    #13
    Çözüm bulabilirsen, bana da söyle

    https://www.r10.net/off-topic/501803-...i-olanlar.html
  • 14-01-2010, 14:24:26
    #14
    bugun hastaneye gıttım bı ılac verdi onu kullanmaya basladım eyer yararı olursa konu altına yazarım
  • 14-01-2010, 14:54:23
    #15
    Üyeliği durduruldu



    takıntı için bana da bu ilacı vermişlerdi.
    Unutma herşey senin elinde üstesinden gelebilirsin Allah insanın kontrol edemeyeceği bir beyin vermez.
  • 14-01-2010, 14:59:43
    #16
    kullandınmı sen bu ılacı
  • 14-01-2010, 16:13:25
    #17
    öğrenciysen;
    rehberlik servisine git ciddi olarak ilgilensinler seninle sana şunu idda ediyorum daha hiçbişeyi kafana takmazsın

    paran varsa;
    psikologa git onlar bu işin profesyoneli

    kendine güveniyorsan;
    beyin kontrolü ile bu işi kafanda çöz.
  • 14-01-2010, 19:35:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    doktora gidin. zaten diyeceği şeyi siz biliyorsunuz depresyon. aynı durumdayım ve doktor bana anti depresan verdi içtiğimde ruh gibi oluyorum ama en azından kendimi yırtmıyorum acaba ne olacak diye..