Herşeyi Kafaya Takıyorum Depresyon
26
●8.725
- 29-12-2009, 08:48:09sevgilinden mi ayrıldın ?fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2009, 09:57:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hayır sevgılımden ayrılmadım cok ımkansız seylerı bıle kafaya takıyorum bu ıs en yoğunlukla gece oluo gece cok takıyorum tv ızlemeden mesela yatamıyorum ben yane tv nın karsısında yatıom daha 17 girmedım daha line ama gırmeme az kaldı suan 16
- 29-12-2009, 10:33:41
- 14-01-2010, 16:13:25öğrenciysen;
rehberlik servisine git ciddi olarak ilgilensinler seninle sana şunu idda ediyorum daha hiçbişeyi kafana takmazsın
paran varsa;
psikologa git onlar bu işin profesyoneli
kendine güveniyorsan;
beyin kontrolü ile bu işi kafanda çöz.


