Konu
Herşeyi Kafaya Takıyorum Depresyon
14-01-2010, 14:24:26
#14
fableturk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bugun hastaneye gıttım bı ılac verdi onu kullanmaya basladım eyer yararı olursa konu altına yazarım