Psikoloğa gidin çok yardımı dokunur gerçekten. bende önceden öyleydim ama şimdi hiçbirşey umrumda değil kafaya takmamak lazım hiçbirşeyi bence. olağan akışına bırakmak lazım. düşündükçe, sıkıldıkça sadece kendimize yapıyoruz yani başkasına değil..