Konu
Herşeyi Kafaya Takıyorum Depresyon
28-12-2009, 21:27:20
#6
muhammed
Psikoloğa gidin çok yardımı dokunur gerçekten. bende önceden öyleydim ama şimdi hiçbirşey umrumda değil
kafaya takmamak lazım hiçbirşeyi bence. olağan akışına bırakmak lazım. düşündükçe, sıkıldıkça sadece kendimize yapıyoruz yani başkasına değil..